Handelsbetingelser - abonnement

Når du indgår en abonnementsaftale med NORU, får du en fast levering af kaffe, te og kakao. Du vælger selv i hvilket fast interval leveringen skal ske. Aftalen gælder kun for varer der er bestilt via NORUs webshop.

Betaling for abonnementer hos NORU foregår med de betalingskort, der er tilgængelige på webshoppen. Gebyret for betalinger afholdes af NORU.
Du skal være fyldt 18 år, for at kunne oprette en abonnementsaftale.
Aftalen laves mellem dig som kunde og NORU, Rødovrevej 379, 2610 Rødovre - CVR 34614148. Betalingerne gennemføres af QuickPay og indløses via Clearhaus.

Accept af betingelserne for abonnement

Når du accepterer vores abonnementsbetingelser på NORU.dk, accepterer du samtidig at NORU må trække det oplyste ordrebeløb på dit kort periodevist, indtil du vælger at opsige din abonnementsaftale. Der er ingen opsigelsesvarsel på dit abonnement, dog skal aftalen opsiges inden næste levering pakkes hos os. Du modtager altid en email forud for at en ordre pakkes, så du har mulighed for at annullere dit abonnement.

Prisstigninger på abonnementsprodukterne adviseres altid via email senest 14 dage før priserne ændres på webshoppen.

Når du starter dit abonnement, modtager du en email der indeholder informationer om abonnementet. Kvitteringer for de efterfølgende forsendelser bliver ligeledes sendt via email så snart pakken er gjort klar til afsendelse.

Opsigelse af abonnementet

Der er ingen bindingsperiode på abonnementer hos NORU. Du kan til enhver tid opsige dit abonnement. Dette gøres via “Min side” på NORUs webshop eller ved at sende en email til NORUs kundeservice. Dit abonnement skal opsiges senest 5 dage før næste planlagte levering. Denne levering bliver du adviseret om via email.

Hvis dit betalingskort er udløbet - eller snart gør, er du forpligtet til at give NORU besked om dette i god tid før næste planlagte levering.

Dit ansvars- og hæftelsesforhold som kortindehaver

Den indgåede abonnementsaftale er bindende. Som kortholder er du forpligtet til at betale det fulde beløb for dine abonnementer, indtil du selv opsiger aftalen.

Sådan foregår det når vi hæver fra dit betalingskort

Når du indgår en abonnementsaftale med NORU, vil vi hæve det aftalte beløb i faste intervaller efter varen er pakket og afsendt. Der hæves ingen beløb før end varerne er afsendt fra NORU.

Fortrydelsesret

Hos NORU har du 30 dages fortrydelsesret på dine ordrer. Dette gælder ikke for kaffe, te og andre varer som tilhører kategorien fødevarer.
Har du fortrudt dit køb, bedes du give NORU besked enten via email (info@noru.dk) eller via telefon +45 42 42 11 15 og huske at oplyse ordrenummer.

Varen skal returneres i væsentligt samme stand som den er modtaget. Du må gerne undersøge varen som hvis den blev set i en butik, men den må ikke tages i brug. Du hæfter for evt. forringelse af varens værdi, der skyldes anden håndtering af varen end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens egenskaber og funktioner.
Når du returnerer en vare, hæfter du selv for returpakken indtil den er modtaget hos NORU. Send derfor returpakken som en sporbar pakke.

Vi returnerer hele beløbet for din returpakke, så snart den er modtaget. Der må dog beregnes op til 5 dages behandlingstid af retursagen.

Aftalen om abonnement er først gældende når du har accepteret vores Generelle Handelsbetingelser i forbindelse med at du bestiller abonnementet.

Kurven er tom