Om NORU

Derfor skal du handle hos NORU

Hos NORU har vi et mål: At gøre det nemt for dig at købe hverdagsluksus til en god pris. Her finder du ikke kaffe eller te, der har været gennem fordøjelsessystemet på et kattelignende dyr eller en panda. Hos NORU finder du bare virkelig gode produkter, der bringer velvære og følelsen af forkælelse ind i hverdagen.

 

Vi tilbyder:

- Hele kaffebønner i forskellige blandinger, du nemt kan kværne som du bedst kan lide din kaffe

- Den populære Chaplon te i løsvægt

- Verdens bedste kakao

- Søde sager fra Karamelleriet, Chokolet og Black Lakrids

- Espressomaskiner, mokka kander og meget mere tilbehør.

 

...alt sammen sendt lige til din hoveddør, enten som et fast abonnement eller enkelte forsendelser. Lige når du ønsker det.

Du skal have den allerbedste købsoplevelse her på shoppen, lige fra du putter en vare i indkøbskurven til du pakker den ud derhjemme. Derfor arbejder vi hele tiden på at forbedre din oplevelse med NORU.

Lad os det vide, når vi gør det skidt - og lad andre det vide, når vi gør det godt

"At sprede det glade budskab" er en af de vigtigste sætninger i arbejdet hos NORU. Vi elsker når vores kunder taler vamt om os - for vi ved hvor vigtigt det er, at blive blåstemplet som butik før nye kunder handler.

Vi vil gerne høre fra vores glade kunder - men vi vil særligt gerne høre fra dig, hvis du ikke er helt tilfreds. Kun vi kan ændre på den oplevelse du som kunde har, så tøv ikke med at lade os vide hvis vi kan gøre det bedre. 

Vi går ind for bæredygtighed

Hos NORU har vi stor fokus på bæredygtighed. Vi synes, at det er både fair, rimeligt og en nødvendighed, at man også i mindre virksomheder forholder sig til det omgivende samfund og eftertiden, og tager ansvar! Det gør vi på mange måder, men her skal i første omgang nævnes nogle få eksempler på områder, som vi hos NORU yder særlig opmærksomhed:

- Vi søger i videst muligt omfang at undgå det regulære fødevarespild, der forekommer, når man - og dermed vi eller vores kunder - må kassere produkter, der er blevet for gamle, fordi de ikke er blevet solgt eller brugt i tide. Dette gør vi i NORU blandt andet ved at have fokus på kun at bestille større partier varer hjem ad gangen, som vi med stor sikkerhed ved vil blive solgt indenfor nær fremtid.

- Vi søger at skabe balance mellem ikke at hente varer hjem, som med en vis risiko kan komme til at ligge på lager så længe, at de måske må kasseres, og samtidig samle vores varebestillinger, så vi reducerer blandt andet forurening og energiforbrug i forbindelse med både lagring og pakning, fragt og levering af varer til os. Vi bestiller altså ikke bare en enkelt lækker tekande eller to hjem ad gangen, men bestiller på den anden side heller ikke mange kasser kaffe hjem, hvis vi ikke med stor sikkerhed føler os sikre på, at de vil blive solgt hurtigt. Vi har hele tiden fokus på balancen imellem de to scenarier.

- Vi genbruger i stort omfang den emballage, som varerne er leveret i til os. Derfor kan du som kunde sagtens komme ud for f.eks. at modtage dine varer i en kasse mærket med et andet firmalogo eller -navn end vores.

- Vi opfordrer til og understøtter, at også vores kunder handler bæredygtigt ved blandt andet at gøre det samme, som vi selv gør for at reducere blandt andet energi- og ressourceforbrug: Vi opfordrer til, at man som kunde samler sine indkøb i stedet for at bestille varer over mange omgange. Ved at skabe sig overblik over sit behov - og hvad der begynder at mangle i køkkenskabene - kan man fylde op i tide og samtidig med, at man alligevel bestiller nye varer.

- For at komme brug-og-smid-væk-tendenser i forkøbet understøtter vi også, at vores kunder i vidt omfang kan købe refill-produkter, så de eksempelvis ikke - hver eneste gang, de skal fylde op med yndlingsteen - nødvendigvis skal købe en helt ny og fin dåse, men kan nøjes med at fylde den allerede erhvervede op med ny te, som leveres i emballage, der er mindre ressourcekrævende at fremstille.

- Vi søger altid at kunne tilbyde et stort udvalg af varer, der er fremstillet under bæredygtige forhold, er fairtrade-mærkede, er økologiske og fremstillet uden brug af kemiske sprøjtemidler, kunstgødning etc. Det er super vigtigt for os - og vi bilder os ind, at det også er af stor betydning for vores kunder - og vores allesammens efterkommere.

Det er os der er NORU

NORU blev startet af Gitte Olrik i april 2017, som et sideprojekt ved siden af jobbet som ecommerce konsulent. Men inden længe greb det om sig, og konsulent butikken lukket.

Vores egne produkter bliver pakket af Gitte, der sørger for at din kaffe og te bliver pakket under rene og ordentlige forhold i en emballage der er godkendt til fødevarer.

I januar 2018 kom Sidsel Kristine Gaard til. Hun sørger for at vores nyhedsbreve lander i din indbakke samt at vores annoncer bliver vist til de rigtige med de rette budskaber. Kort sagt: Det er Sidsel der står for vores markedsføring og kommunikation.

Alle hos NORU er habile kaffedrikkere, der gerne tester alverdens bønner for at finde det allerbedste til dig. Vi drikker heldigvis også te - og har således smagt os gennem alle de varianter der kommer i NORUs sortiment. 

Når du ringer til NORU, vil det oftest være Gitte du får i røret. Fordi kundeservice er en hjørnesten i NORU - så den overlader vi ikke til andre.


Lynhurtig levering

Bestil inden kl 15.30 på hverdage og få afsendt din pakke samme dag.

30 dages returret

Nemt at ombytte og returnere.

Sikker handel

Vi benytter SSL kryptering på alle vores sider og certificeret betalingsudbyder