Derfor skal du handle hos NORU

Hos NORU har vi et mål: At gøre det nemt for dig at købe hverdagsluksus til en god pris. Her finder du ikke kaffe eller te, der har været gennem fordøjelsessystemet på et kattelignende dyr eller en panda. Hos NORU finder du bare virkelig gode produkter, der bringer velvære og følelsen af forkælelse ind i hverdagen.

 

Vi tilbyder:

  • KAFFE - Skønne hele og formalede kaffebønner, instant kaffe, kaffekapsler og andre kaffeprodukter som eksempelvis mix til iskaffe og frappé, færdigbrygget espresso etc. Vi tilbyder både kaffe med ren kaffesmag og kaffeprodukter med ekstra smag i form af vanilje, chokolade etc., ligesom du i vores udvalg kan finde koffeinfri kaffe, kornkaffe, økologisk kaffe, fairtrade-mærket kaffe m.m.

  • TE - Mange forskellige delikate teblandinger - både med ægte sort, grøn og hvid te og som urteteer. Du kan finde te både i løs vægt, i tebreve og som te-perler, og vi har mange forskellige smags-varianter, iblandt hvilke du også kan finde økologiske og koffeinfri teer.

  • KAKAO - Fantastiske kakaopulvere i forskellige varianter - deriblandt NORUs egen meget populære Verdens Bedste Kakao

  • SØDE SAGER - Vidunderlige bolsjer, gourmet-vingummier, chokolade, skumfiduser, lakridser, kaffesirupper m.m.

  • SPIRITUS - Et udvalg af skøn spiritus og likør, der går særligt godt sammen med eksempelvis kaffe. Vi har også alkoholfri cider, der er perfekt at servere på de varme dage.

  • TILBEHØR - Lækkert udstyr til opbevaring, tilberedning og servering af kaffe og te. Du finder alt lige fra kedler, mokkakander og kaffemaskiner til kaffekværne, tekander, kopper, udstyr til koldbrygning samt meget andet lækkert tilbehør.


Vi sender dine køb lige til din hoveddør - enten som fast abonnement eller i enkelte forsendelser. Lige som - og når - du ønsker det.

Lad os det vide, når vi gør det skidt - og lad andre det vide, når vi gør det godt

Du skal have den allerbedste købsoplevelse her på NORUs webshop - lige fra du putter en vare i indkøbskurven, til du pakker den ud derhjemme! Derfor arbejder vi hele tiden på at forbedre din oplevelse med NORU.

Troværdighed er vigtigt for os - vi vil gerne have, at du som kunde oplever, at vi er til at stole på, at vi strækker os langt for at finde en løsning, og at vi behandler dig og vores andre kunder ordentligt.

"At sprede det glade budskab" er en af de vigtigste sætninger i arbejdet hos NORU. Vi elsker, når vores kunder taler varmt om os - for vi ved, hvor vigtigt det er at blive blåstemplet som butik, før nye kunder handler. Vi vil derfor virkelig gerne høre fra vores glade kunder - men vi vil særligt gerne høre fra dig, hvis du ikke er helt tilfreds! Kun vi kan ændre på den oplevelse, du som kunde har - så tøv ikke med at lade os det vide, hvis vi kan gøre det bedre!

Vi går ind for bæredygtighed

Hos NORU har vi stor fokus på bæredygtighed. Vi synes, at det er både fair, rimeligt og en nødvendighed, at man også i mindre virksomheder forholder sig til det omgivende samfund og eftertiden, og tager ansvar! Det gør vi på mange måder, men her skal i første omgang nævnes nogle få eksempler på områder, som vi hos NORU yder særlig opmærksomhed:

- Vi søger i videst muligt omfang at undgå det regulære fødevarespild, der forekommer, når man - og dermed vi eller vores kunder - må kassere produkter, der er blevet for gamle, fordi de ikke er blevet solgt eller brugt i tide. Dette gør vi i NORU blandt andet ved at have fokus på kun at bestille større partier varer hjem ad gangen, som vi med stor sikkerhed ved vil blive solgt indenfor nær fremtid.

- Vi søger at skabe balance mellem ikke at hente varer hjem, som med en vis risiko kan komme til at ligge på lager så længe, at de måske må kasseres, og samtidig samle vores varebestillinger, så vi reducerer blandt andet forurening og energiforbrug i forbindelse med både lagring og pakning, fragt og levering af varer til os. Vi bestiller altså ikke bare en enkelt lækker tekande eller to hjem ad gangen, men bestiller på den anden side heller ikke mange kasser kaffe hjem, hvis vi ikke med stor sikkerhed føler os sikre på, at de vil blive solgt hurtigt. Vi har hele tiden fokus på balancen imellem de to scenarier.

- Vi genbruger i stort omfang den emballage, som varerne er leveret i til os. Derfor kan du som kunde sagtens komme ud for f.eks. at modtage dine varer i en kasse mærket med et andet firmalogo eller -navn end vores.

- Vi opfordrer til og understøtter, at også vores kunder handler bæredygtigt ved blandt andet at gøre det samme, som vi selv gør for at reducere blandt andet energi- og ressourceforbrug: Vi opfordrer til, at man som kunde samler sine indkøb i stedet for at bestille varer over mange omgange. Ved at skabe sig overblik over sit behov - og hvad der begynder at mangle i køkkenskabene - kan man fylde op i tide og samtidig med, at man alligevel bestiller nye varer.

- For at komme brug-og-smid-væk-tendenser i forkøbet understøtter vi også, at vores kunder i vidt omfang kan købe refill-produkter, så de eksempelvis ikke - hver eneste gang, de skal fylde op med yndlingsteen - nødvendigvis skal købe en helt ny og fin dåse, men kan nøjes med at fylde den allerede erhvervede op med ny te, som leveres i emballage, der er mindre ressourcekrævende at fremstille.

- Vi søger altid at kunne tilbyde et stort udvalg af varer, der er fremstillet under bæredygtige forhold, er fairtrade-mærkede, er økologiske og fremstillet uden brug af kemiske sprøjtemidler, kunstgødning etc. Det er super vigtigt for os - og vi bilder os ind, at det også er af stor betydning for vores kunder - og vores allesammens efterkommere.

Det er os der er NORU

NORU blev startet af Gitte Olrik i april 2017 som et sideprojekt til jobbet som ecommerce konsulent. Inden længe greb det dog om sig, og konsulent-butikken blev lukket, så Gitte kunne hellige sig arbejdet i virksomheden. Gitte står i dag for vedligeholdelse af webshoppen, samt kundeservice og ledelse. 

I januar 2018 kom Sidsel Gaard til. Hun sørger for, at shoppen altid er fyldt med nye spændende produkter, at kampagner flyder som de skal, samt at vores annoncer bliver vist til de rigtige og med de rette budskaber. Kort sagt: Det er Sidsel, der står for vores markedsføring og kommunikation.

I maj 2018 kom så Helle Jul Ruby til som vores tekstforfatter. Hun arbejder med løbende at opdatere og skrive nye tekster til NORUs webshop. Her finder du både oplysende kategoritekster, spændene blogindlæg og lækre artikler.

Og i april 2019 fik vi selskab af Frederik Christensen, der passer de sociale medier, sørger for, at vores nyhedsbreve lander i din indbakke og skyder alle vores lækre billeder og videoer.

I maj 2019 blev vores nye lagermedarbejder en del af holdet - Jørn Gramm sørger for at de retter varer finder frem til dig og pakker altid dine vare ind i ren kærlighed. Han sørger for, at dine varer bliver pakket under rene og ordentlige forhold - og i en emballage, der er godkendt til fødevarer. Derudover er han også en gavmild mand, så han har sørget for, at du altid finder en lille overraskelse i din pakke.

I 2019 har vi også fået selskab af vores to søde praktikanter Camilla og Cecilie. De sørger for vores hver især for vores søster-shops, kaffeboksen.dk og teboksen.dk. Her står de for alt, lige fra nyhedbreve og SoMe til produktindhold og kampagner.